Dyrektor Poradni
o sobie
W pracy najważniejszy jest dla mnie Człowiek oraz tworząca się relacja terapeutyczna, która umożliwia zaplanowanie oraz organizację efektywnego procesu wsparcia/terapii w dążeniu do jak najlepszej jakości życia. Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci – dorosłej już córki Kingi oraz dorastającego syna Adasia. To oni na co dzień są moją inspiracją oraz radością Uwielbiam łazęgowanie po górach, nadmorską zadumę, zwierzaki, dobre książki i muzykę co w duszy gra…
wykształcenie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - studia magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu - studia podyplomowe
kursy/szkolenia
- Kurs Kwalifikacyjny: "Oligofrenopedagogika"
- Kurs kwalifikacyjny: "Socjoterapeuta"
- Kurs kwalifikacyjny: "Profilaktyka i terapia uzależnień"
- Szkolenie kwalifikacyjne: "Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym Baterii metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 10-12 lat"
- Szkolenie kwalifikacyjne: "Bateria - 8, 7,9 w praktyce diagnostycznej"
- Szkolenie kwalifikacyjne: "Bateria - 10-12 w praktyce diagnostycznej”
- Szkolenie kwalifikacyjne: "Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio i sześcioletnich; Bateria – 5/6 i Bateria – 5/6 R”
- Szkolenie kwalifikacyjne: "„Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych uczniów gimnazjum; Bateria – GIM”
- Szkolenie: "Diagnoza funkcjonowania dziecka z autyzmem - profil psychoedukacyjny PEP-R"
- "Aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych"
- Szkolenie kwalifikacyjne z zakresu postępowania w nagłych stanach zagrożenia życia
- Szkolenie: "Agresja w Domu Pomocy Społecznej
- Szkolenie: "Psychologiczne podstawy zachowań agresywnych"
- Szkolenie: "Trening kontaktu z podopiecznym przejawiającym agresję"
- Seminarium dla koordynatorów ds. wdrażania modelowego zestawu narzędzi diagnostycznych oraz standardów funkcjonowania poradni psychologiczno-pedagogicznych, w ramach projektu: Opracowanie instrumentów do prowadzenia diagnozy psychologiczno- pedagogicznej.
zajmuje się
Dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Nauczyciel Akademicki